Pages

Friday, July 8, 2011

!!!!! أنا نسيان





     " Astaghfirullah..hatiku kembali menangis..menangis mengingatkan betapa banyaknya dosa yang telah aku lakukan...Betapa jahilnya aku kerana leka dan lalai dengan apa yang aku ada..aku terlupa,aku berada di dunia ini hanya sementara..Masih belum ada jaminan buatku untuk aku teruskan hidupku untuk esok hari..Ya Allah..ampunilah dosaku,ampunilah dosa kedua ibu bapaku,ampunilah segala dosa guru-guruku,ampunilah segala dosa semua sahabatku..ampunilah segala dosa insan yang berada di sekelilingku..."..

     "Subhanallah,aku tertipu dengan setiap yang berada di depan mataku..Aku terluka kerana bijaknya kata-kata berbicara,aku ditipu dengan segala perhiasan di depan mata...Ya Allah,peliharalah hatiku serta hati-hati insan kesayanganku..Bimbinglah kami dalam mencari sinar hidayah dan redaMu..Biarkanlah kami hayut memuji nama-Mu,biarlah kami terus leka berzikir padaMU..Ya Allah..janganlah Engkau bebankan aku dengan bebanan yang tidak mampu aku tanggungi..Jagalah dan peliharalah insan-insan kesayangan dari perkara yang tidak diingini..

Ya Rahman..
Ya Rahim...
Ya Wahab...

Amin..Ya Rabbal Alamin..


2 comments:

  1. alhamdulillah.. semoga aku jugak akn berkata-kata seperti ini suatu hari nnt=)

    ReplyDelete
  2. Allah..kak..mudah-mudahan kak..saya ni biasa ja..barakallah alaiki.. :)..SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN.. semoga menjadi wanita solehah..

    ReplyDelete