Pages

Friday, April 8, 2011

YA ALLAH...



Ya Allah....
Banyak nya dosaku....
Aku takut akan azab-Mu  Ya Allah...
Acab kali aku terlupa dan leka...
Leka untuk acap kali mengingti-Mu...
Aku lupa akan segala janji-MU...
Setiap yang baik mesti berpasang dengan yang baik..

Ya Allah...
Kau bimbinglah aku ke arah reda-Mu..
Kurniakanlah aku kekuatan serta keteguhan iman bagi mentaati perintah-Mu...
Aku lemah dikala aku keseorangan...
Aku lemah dikala aku kesepian...
Alu lemah dikala aku berjauhan dari keluargaku...
Aku lemah dikala semua teman-temanku tiada disisiku..
Ya Allah...
Bantulah aku...

Ya Allah...
Aku perlukan hidayah-Mu...
Ya Allah...
Aku perlukan bimbingan-MU...
Ya Allah...
Janganlah Engkau tinggalkan aku keseorangan...
Ya Allah...
AKU SERAHKAN SEMUANYA PADA-MU...
KERNA...
ENGKAU TAHU APA YANG TELAH,SEDANG dan AKAN BERLAKU...

Ciptaan sendiri dari luahan hati ana...


No comments:

Post a Comment